Midden vorige maand had ik op Radio Maria Nederland een eerste radioprogramma over de maandelijkse gebedsintenties van de Paus, in het kader van het «Apostolaat van het gebed».
Hieronder kan u deze uitzending herbeluisteren: ik heb het er over (de geschiedenis van) het apostolaat van het gebed en nodig uit om te bidden met de gebedsintenties van Paus Franciscus.
