12.01.10

1 min

Wachten?

Photo of Nikolaas Sintobin

Nikolaas Sintobin

Auteur

Graag deel ik met u een reactie die binnenkwam op mijn bericht "Verbonden".Inderdaad, waarom wachten tot je oud bent? Het geldt voor elke leeftijd!"Mogen oud worden is een gave. Nog meer genade is de kunst om oud te mogen ZIJN in heel je wezen en...

Graag deel ik met u een reactie die binnenkwam op mijn bericht «Verbonden».

Inderdaad, waarom wachten tot je oud bent? Het geldt voor elke leeftijd!

«Mogen oud worden is een gave. Nog meer genade is de kunst om oud te mogen ZIJN in heel je wezen en te-VREDE-n te zijn met wat is. Het is leven in Zijn hand dag na dag, in de dag, in het ogenblik.

Het is een mooi vooruitzicht om oud te mogen worden. En waarom wachten en niet vandaag de (h)eerlijkheid van het moment «het is zoals het is» erkennen? «

Photo of Nikolaas Sintobin

Nikolaas Sintobin

Auteur

Banner image: Zoek je verbinding op je reis?

Zoek je verbinding op je reis?

Word lid van onze WhatsApp-groep voor ignatiaanse zoekers en vind medereizigers.

Gerelateerd

 Meer binnen dit thema

De nieuwste artikelen

Misschien vind jij dit ook interessant?